dag 128

händer inte speciellt mycket. Ingen bra uppdatering här alltså. Några enstaka finnar, men inte mycket. Dock finns det stora märken efter finnar som hänger sig kvar men överlag så är huden fin.

jag såg en bild på mig själv för ett par dagar sen och såg verkligen skillnaden. Då hade jag finnar i hela ansiktet och de syntes tydligt fast jag hade smink på mig.

har fått en läkartid om två veckor nu. Jag vet inte alls vad hon kommer säga, jag vill fortsätta behandlingen ett bra tag till känner jag. Det kommer ju som sagt fortfarande finnar. Minst 3 månader till. jag känner mig trygg med roaccutan nu, vill inte ha tillbaka skiten! Men det skulle samtidigt vara så skönt att slippa torrheten och rödheten, bara det skulle ju göra huden finare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej jag förstår.. men får du stora finnar nu? eller är det mest små? kan du inte lägga in bilder snart? :)

2010-03-07 @ 14:28:05
URL: http://javlaakne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0