dag 73

Tänkte bara meddela att det gick super att styrketräna igår. Kände varken av värk i musklerna eller i ryggen.

och huden blir bättre och bättre. Det går iofs väldigt sakta frammåt men ändå - förändring! För första gången under hela behandlingen känner jag en förändring.

På högra kinden sitter det kvar en del, men inte alls så mycket som förrut. Har också fått en finne på bröstet. Det är väldigt ovanligt för mig, men den är liten så den försvinner nog snart.

Sen tänkte jag berätta för er att jag använder mig av de här produkterna när jag tvättar aniktet. Förrutom täckstiftet den med grön färg, då använder jag proppyless istället. Den gula använder jag ibland när huden är okej, annars använder jag duac.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0