dag 72

Nu dom senaste dagarna har huden blivit bättre speciellt på vänster sida som alltid varit den värre sidan. Den har nu blivit den bättre. För högra sidan är fortfarande rätt dålig. Har ett antal knoppar som inte vill försvinna, men överlag så är huden bättre än vad den varit på flera veckor. Nu när jag inte fått så många finnar så har jag insett hur äckligt mycket ärr jag har. Och det tar ju tid innan det försvinner.

Huden har inte varit speciell torr heller de senaste dagarna och det är skönt!

Idag ska jag styrketräna vilket jag inte gjort sen i början av behandlingen när jag gick på lägre dos så vi får se om jag får muskelverk eller något. Är lite orolig för hur ryggen ska klara sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0