dag 69

Idag är jag mycket mer positiv till huden. Jag ser ingen aktiv finne alls. Bara stora partier med röda prickar som egentligen aldrig varit finnar. Det är sånna jag får. Röda prickar under huden. Men dom är iaf tusen gånger bättre än utslagen som är ömöjliga att täcka över och som ömmar.

Nu när jag ser att huden är bättre får jag så stora förhoppningar om att det är nu det börjar bli bättre. Det var precis samma sak för några veckor sen när jag hade en bra period. Då trodde jag att nu kunde bara bli bättre och vips så hade jag fler finnar än någonsin. SÅ det gäller att inte tro för mycket utan ta det som det kommer.

Att sminka sig är ingen hitt. Det ser inte bra ut med så torr hud. Även fast jag smörjer hela tiden är jag  fortfarande torr eller så blir jag torr efter ett tag. Det är som sagt inte fint, men även det är också bättre än stora utslag. Nu har jag ändå vant mig vid att vara torr, jag vet innan jag lägger på sminket ungefär hur det kommer se ut och jag orkar inte bry mig om det på samma sätt som förrut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0