Dag 68

Håller knappt koll på dagarna längre, hur länge jag har ätit roaccutan alltså. Förrut hade jag stenkoll.

Min hud är sjukt torr just nu. Den har aldrig varit såhär torr. Jag flagnar runt hakan och även lite på kinderna. Jag tror det beror på att jag inte smörjt in mig särkilt mycket dom senaste dagarna då jag bara legat inne eftersom jag är sjuk.

Mina exem på armarna har också blivit värre. Det är från handen upp till armbågen. Det är ungefär 5 cm brett. Det kliar inte eller så, men det ser inte bra ut. Ikväll blir att att smörja in med kortison. 

Annars är huden helt okej iaf. Har inga direkta jättefinnar, vilket är hur skönt som helst. Dock har jag två Gamla finnar som är jätte röda och syns tydligt. Men dom känns inte så dom borde vara ganska lätta att täcka över.

Jag smörjer fortfarande på med duac. Men jag minskar så fort jag ser att huden är bättre. Jag lägger iprincip bara på aktiva finnar och lite runt kinderna i förebyggande syfte.

Ska också bara säga att jag inte har tvättat håret sen nyår och det är inte ett dugg fett. Förrut var jag tvungen att tvätta håret varje dag för att det inte skulle bli fett. Det är verkligen SKÖNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0