dag 121

Nu har jag börjat med p-pillrerna igen. Jag behöver dom. Hoppas att den senaste finn attacken berodde på något annat. Jag hade ju mens också och då brukar det ju komma mer. nu är huden ganska fin igen. röd och ärrig som vanligt även lite små finnar.

Nu går jag utan smink ibland, det hände ALDRIG förrut. Inte ens om jag bara skulle ut och handla en snabbis. Det är så skönt. Tänk om man kunde gå osminkad hela tiden. Men det känns för bra för att kunna hända.. kanske i sommar med en fin bränna. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men jag förstår inte riktigt, varför får man fortfarande finnar om du äter roaccutan? ska inte dem ta bort dem helt och hållet?? hur länge till ska du äta dem?

2010-03-01 @ 20:23:54
URL: http://javlaakne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0