dag 114

Skrev ett inlägg igår men det försvann tydligen. dryyygt!

Jag började med mina p-piller i måndags igen. Jag slutade ta dom för ungefär en månad sen, mest för att jag inte orkar då jag inte har pojkvän. Min hud har ju vart bra nu några veckor men så fort jag tog pillrerna igen så ploppade de upp massa skit. Jag tar noevletta men nu vågar jag inte ta dom nå mer. Det står ingenting att dom kan ge en finnar nånstans, men nästa gång jag ska till läkaren tänker jag fråga. Jag kanske kan få Diane (heter det så?) utstkrivet.

Fick en av de största finnar jag någonsin haft för några dagar sen. Ett stort uttslag på övre delen av kinden. Den har inte gått att täcka alls, det har bara vart och väntat på att den ska försvinna. Nu är den en röd prick, en stor röd prick.

läpparna blir bara torrare och torrare. ibland gör det ont när jag ska öppna munnen. jag smörjer och smörjer, men det blir torrt ändå.

Kommentarer
Postat av: Roaccutanbehandling

Diane heter p-pillret. Äter de också och har gjort de sen 1,5 år tillbaka. Hjälpte mig med aknen litegrann men blev absolut inte bra.



Nu, tillsammans med Roaccutan funkar de super!

2010-02-22 @ 19:04:53
URL: http://roaccutanbehandling.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0