dag 108

får fortfarande finnar men dom är små och försvinner ganska fort igen. Men när jag trycker på huden känner jag att sitter kvar akne där under. och sen är det ju alla dessa röda prickar som aldrig vill försvinna.

men jag försöker vara nöjd över att det inte kommer några stora ploppar som satt kvar i evigheter, som förrut.

Annars kan jag tipsa er om en hudsalva som gör susen för torr hud. Den är dock fetare än proppyless som jag använt mycket, men denna är bättre. Jag brukar ha på den i ansiktet innan jag lägger på foundation. Den heter Miniderm och finns på apoteket!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vad kul att jag hittade en till blogg om kampen mot den jävla finnarna!!

2010-02-15 @ 20:23:36
URL: http://javlaakne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan, jag går också på roa sen några veckor tillbaka och jag undrar om du dricker alkohol under kuren?

2010-02-16 @ 06:35:17
Postat av: Anonym

Sv: Jag vet ärligt talat inte om jag ska börja eller inte, det är svårt. Eller jag tvekar väl mest för att det "snart" är sommar, och jag älskar att vara ute i solen mycket och tänker inte undvika det vilket jag antar att jag får göra om jag börjar med roa. Sen har jag inte den där böldiga aknen längre som jag hade för 3 månadersen, utan nu får jag knappt någonting utan det är som sagt mest ärren jag har kvar, och vad jag vet så gör inte roaccutan nåt mot ärr, eller tycker du det har funkat mot ärren? Måste även fråga dig vad du har för typ av ärr, har du fått gropar/fördjupningar? Eller är det enbart det röda du har? Kram.

2010-02-16 @ 09:13:28
URL: http://javlaakne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0