dag 105

Det flyter på. Finnar kommer och finnar går. Det känns riktigt bra just nu. När känner över ansiktet så känns det helt slät.  Dock lyckades jag klia upp en liten finne som blev en jätte stor skorpa och som vägrar försvinna.

Men jag kan ju inte säga att huden är fin. Den är torr, röd och ärrig. Jag blir lixom aldrig nöjd. Jag tänkte på där vid jul när min hud var värst, då hade jag blivit överlycklig om min hud såg ut som den gör nu.. men ribban höjs väl antar jag.

Sen har jag funderat på det där med ärren. Om man ska göra nånting åt det eller inte.. Jag har ju faktiskt grymt mycket ärr. Jag tänkte iaf testa cicatrix igen efter behandlingen. Jag provade ju den förrut och fick massa finnar av de.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har också jättemycket ärr. riktigt plågsamt tycker jag. vad har du för typ av ärr? gropar? röda?

2010-02-15 @ 20:25:03
URL: http://javlaakne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0