dag 172

Har räknat ut att jag har 14 dagar kvar av kuren nu. Två veckor bara, wiii!!

Har haft min mens vecka och bara haft en finne. Varje morgonen drar jag handen över ansiktet för att känna om jag fårr någon ny finne och jag blir alltid lika glad när jag känner att huden är slät. Dock är den inte så fin att kolla på med tanke på alla röda ärr. Men som min läkare sa så försvinner mycket av rödheten i ärren efter behandlingen.

sen i går fick jag sånna jävla eksem! över hela armarna och hela låren. Det sved som fan. Jag smörjde in med med kortison och idag är det bättre men de fortfarande kvar :/


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoho! hur går det med bilder?

2010-05-05 @ 09:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0