dag 164

Huden är finfin! har inte sett den såhär fin på länge.

För två veckor sen pratade jag och min hudläkare och hon tyckte att jag kunde höja dosen till 80 mg per dag för att fortare nå fram till resultatet. Jag vill vara klar med behandlingen så fort som möjligt. Men jag kände på en gång hur ont jag fick i lederna , så torr och röd i ansiktet att jag inte kunna ha smink på mig. Så jag sänkte dosen igen, det blir bara någon vecka extra så det spelar egentligen inte så stor roll.

jag satt ute i solen igår i ca en timme utan smink och jävlar vad röd jag blev. Känns jobbigt att jag inte får sola nu under roaccutan behandlingen. Jag är verkligen en sola-narkoman men det beror mest på att min hud alltid har blivit bättre när jag solat. Men nu kanske jag inte behöver sola för att få fin hud.

anyway, jag längtar riktigt mycket tills jag tar min sista tablett, så jag slipper alla dessa biverkningar. De ska bli skönt att slippa ledverken. Jag tror också att mina ärr kommer bli bättre när rödheten i dom försvinner.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej.



Jag fick denna tablett 1992 för jag ahr problemhy med acne och är röd i ansiktet.Nu varnar jag dej för dessa tabletter kan lea till leversjukdomar och ledvärk,jag fick sluta omgående då de såg att mina levervärden steg ovanligt mycket,nu har jag fettlever och reumatism sen 13 år.Sluta omgående med tabletterna,jag är förvånad över att de fortsätter tillverka dessa roccucan.Och du blir inte bättre i huden när du slutar din dos.

2011-04-19 @ 01:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0