nånting som gör mig jävligt förbannad..

Min ilska mot det mesta kanske beror på medicinen, jag vet inte..? iaf.. idag var vi och badade med klassen. Vilket var en pina för mig att visa mig osminkad. Som tur är, är vi bara tjejer i min klass. btw, så började vi diskutera roaccutan. En av tjejerna avråder mig från detta när hon får höra om biverkningarna, okej tänkte jag det var gulligt. Sen säger hon.. " det finns en jätte bra skrubb från apoteket som jag använder och det funkar så fort jag får en finne"

jag tror alla som har akne kan hålla med mig om att det gör en förbannad. Som att man inte provat allt? om det nu gick att "skrubba´" bort så hade man gjort det för länge sen.

Jag tror en viktig sak när det gäller den här medcinen är att besvara frågan "är det värt det?" och det kan en själv bara svara på, ingen annan! Jag hade inte börjat med den här kuren när första finnarna ploppade upp för tre år sen. Jag gör det nu, för jag vet att ingenting annat funkar. och funkar inte det här, då ger jag upp. Det här är min sista utväg från det här helvetet. låter som att jag har en psykisk sjukdom eller något liknande, men att tycka om sig själv, att känna sig vacker och vilja gå utanför dörren är väl en otrolig viktig sak? och jag tycker absolut att biverkningarna är värt det! min hud får vara hur torr och äcklig som helst, det får ploppa upp hur mycket finnar som helst, ja jag går till och med runt med självmordstankar bara det BLIR BRA! och vet ni? jag tror att det blir det, det är darför jag stoppar i mig dom här pillrerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0