dag 23

tyckte att huden kändes helt okej imorse men nu när jag kollar mig spegeln känner jag inte alls det. Det är massa bubblor under huden, speciellt på högra kinden men även på vänstra.

jag fattar inte hur jag orkar.. har fått stå ut med det här så länge nu. men snart så.. hopppas hoppas hoppas att efter den här behandlingen kommer jag slippa akne för all framtid ;)

När jag bläddrade igenom häftet jag fick av min läkare så såg jag att man kan få ont i ryggen vilket jag har fått. Men jag visste inte att det var en biverkning förrens idag. Jag har haft lite små ont i ryggen i över en vecka. Jag känner det inte hela tiden men ibland när jag börjer mig eller rätar upp mig,


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch för ont i ryggen! Jag själv har inte helt rak ryggrad och har fått stå ut med lite ont i ryggen ibland. hoppas det inte blir värre när jag börjar äta Roa. D:

2009-11-24 @ 17:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0