svar på fråga

Hej!

Idag är ja inne på min 17e dag med roaccutan. Ser en STOR förändring. Idag hade ja kunnat gå utan smink, men tvättade ansiktet för ja var torr och sen kom sminket på ändå. Man blir nåt av en perfektionist. Minsta lilla röd plopp får inte synas..

Har din läkare sagt att du ska smörja med olika krämer? Jag smörjer inte med några krämer och har ju bara blivit bättre och bättre i min hy.. än så länge..

Äter även p-pillret Diane som är mot akne sen ett år tillbaka. Fortsatte me de för att man inte får bli med barn.

Hoppas de blir bättre snart och sluta tänk på de för mycket. Stress påverkar finnarna MYCKET!

Svar:

men OM jag är avis på dig! Min hudläkare sa bara till mig att sluta använda min kräm duac som jag hade tidigare mot akne, sen måste jag smörja in med fuktkrämer annars blir huden för torr. Den första månaden smörjde jag inte in med något annat än proppyless (återfuktande). Det är nu på senaste när jag kände mig desperat som jag köpte basiron för att smörja in på de värsta partierna i ansiktet. Jag ska träffa min läkare på månad, så kan jag passa på att fråga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0