dag 57

idag är det bättre. Finnarna som plågat mig under julen har lagt sig och blivit röda prickar. Jag vet inte om det beror på duac eller om uppblossningen efter doshöjningen är över. Min hudläkare varnade mig för det. Huden ä'r fortfarande torr men inte i närheten av vad den var för någon dag sen. Kanske kroppen vant sig vid höjningen? hoppas på det. Det var alltså en vecka sedan jag höjde.

Jag har ärftlig akne. Svåra djupa finnar i kinderna. Dom sitter på insidan av huden. Min läkare sa att det är dom absolut svåraste finnarna och det tar längre tid att få bort dom. Det är därför jag inte sett förbättring och dessutom så tar det längre tid för vissa, så är det ju bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0