dag 53

Nu åker jag bort några dagar över jul och kommer inte skriva något här. När jag kommer tillbaka kommer jag skriva "gud vad min hud är bra nu. Finnarna är helt borta och ärren har bleknat bort och jag har slängt allt mitt smink för jag behöver inte det längre" närrå men jag hoppas verkligen att det ser lite bättre ut till nyår.  

Har inte hänt så mycket, exemen eller vad det nu är, är fortfarande kvar. smörjer in med kortison och återfuktande. Ansiktet är ganska tort idag vilket antagligen beror på att jag smörjde in med basiron igår. Men finnarna är kvar. har ungefär 5 stycken jobbiga på vänster sida nu och två på höger och som vanligt massa mindre finnar och ärr ärr ärr. som vanligt alltså. En röd jul i år kan man väl säga.

god jul allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0