dag 52

Det är så roligt at få kommentarer och stöd här i bloggen. I min umgängeskrets och bland allt folk runt omkring mig känner jag mig så ensam i det här. Jag känner ingen annan som lider av akne. Men när man kollar runt på internett och bland bloggar så inser jag att man är låååångt ifrån ensam.

igårkväll kände jag att jag började få exem på handen. Inte jätte stort men massa röda prickar. vet inte riktigt vad jag ska smörja in det med, eller om jag ens ska smörja in det. Min hårbotten lär också vara grymt torr för jag kommer inte ens ihåg när jag tvättade det sist och det är inte ett dugg fettigt.

så här ser iaf kinderna ut just nu, ni ursäkta min värdelösa mobilkamera


Kommentarer
Postat av: Roaccutanbehandling

Har också fått röda prickar på ena handleden och vid armbågarna. Smörjer med kortison eftersom ja har haft utslag sen ja var liten (psoriasis). Inte mycket men fått lite utslag vid ena handleden och direkt ja smörjer mig försvinner de. Du kan ju testa! Sen smörj alltid händerna och armarna. De funkar!

Tycker din hy ser aningen bättre ut! Själva plopparna ser ut att ha lagt sig. Sen ska du veta att de tar sin tid för huden att läka ut. Men de kommer!

2009-12-22 @ 12:43:08
URL: http://roaccutanbehandling.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0