dag 51

Idag var jag hos hudläkaren. Jag fick höjning till 60 mg per dag, vilket hon tyckte var maxdos för mig. Hon trodde att min hud skulle se mycket bättre ut om någon vecka bara. Det var väldigt skönt att höra det. Men hon sa också att mina finnar är svåra efter som dom lixom sitter under huden. Hon sa också att min hud kanske nite kommer bli perfekt, hon sa "din hud kommer förmodligen se ut som min" och i mina ögon var hennes hud perfekt.

Nu känns det mycket bättre. Har fått tillbaka lite hopp


Kommentarer
Postat av: Roaccutanbehandling

Gud vad skönt att du fått de höjt. Man får ju mg/kilo. Ja får 80 gram om dagen men väger ca 70 kilo. Så ja äter mer än vad min kropp ska ha.. om du förstår. Så de är klart ja ser snabb resultat. Bara hoppas de håller i sig och bara blir bättre för var dag.



Känner dock av mer torrhet för varje dag. Men då ja tänker på framtiden bryr ja mig inte så mycket. Ja ser de positivt!



Kämpa på :)

2009-12-21 @ 22:50:24
URL: http://roaccutanbehandling.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0