dag 50

jag hade skrivit in i min kalender att idag har jag ätit roaccutan i 50 dagar. Jag antar att jag gjorde de för att ha något att se fram emot. Trodde ju det skulle blivit bättre då.

Allt känns så hopplöst just nu! har en sån dag där jag bara vill krypa ner i sängen och aldrig kliva upp igen. tror aldrig jag har mått sådär dåligt över min hud.. jag vet inte längre om jag tror att det kommer bli bättre, men jag vet att jag måste tro på det men jag gör verkligen inte det. fan jag hatar mig själv när jag gräver ner mig såhär

Kommentarer
Postat av: Roaccutanbehandling

Hej!



Jättetråkigt att du ska känna som du känner. Men ge inte upp! De kommer att bli bättre. De kallas rävgift och de är inte för att de är snällt. De är skit. Men de kommer vara sååååå värt de när de är över.



Försök att inte tänka på de så mycket. Som ja sa, stress är inte bra för finnarna.



Ja tror på dig och ja tror de komer bli bättre. Du kanske tom kan fråga doktorn om du kan öka dosen? Jag tar 80 mg per dag, 40 morron, 40 kväll. De är rätt mycket.. Om ja inte missminner mig tog du inte alls så mycket?



Men ser inte läkaren resultat så kommer nog dosen höjas. Och ju högre dos, desto snabbare resultat.



Kram på dig!!! Och god jul:)

2009-12-20 @ 22:42:10
URL: http://roaccutanbehandling.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0