dag 41

dålig period igen.. går upp och ner hela tiden men för det mesta ner. och när jag säger att det går upp menar jag inte att huden är bra. Det bara funkar. Man har ju på nått ändå vant sig lite med hur man ser ut..

Nu har det alltså kommit några ovälkomna finnar. Dom är inte sådär vita, stora som man kan klämma. bara lite bullriga under huden. Faktiskt så var det länge sen jag hade en stor finne nu. Det kommer väl inatt bara för de.. 

Var inne på apoteket idag och letade lite. Jag behöver någon salva att ha på efter jag tvättat huden och haft på ansiktsvatten. Jag köpte Basiron. Jag hade den för länge sen och det hjälpte lite dock stod den ju inte emot min grova acne. Provar den ett tag. Hoppas bara inte att den gör mig torr.


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte speciellt bra att använda uttorkande medel under din behandling, det brukar göra hyn rödare.

2009-12-23 @ 17:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0