dag 35

Ingen ny finne idag när jag vaknade! Va ju inte det igår heller. Det brukar ju alltid ha kommit upp någon ny. Huden känns ovanligt slät faktiskt. Dock känns den bättre än vad den egentligen är. Men jag ska vara glad nu att det inte kommit upp några finnar. Synd bara att jag inte prickar in dom dagarna då jag vill att huden ska se hyffsad ut. Är nämligen sjuk nu så då ligger jag ändå bara inne - skulle inte förvåna mig om huden är dålig igen lagomt tills jag är frisk och ska ut och visa mig.

En grej som jag tycker jag varit väldigt duktig med är alkohol! har druckit två öl sen jag började med roaccutan. Detta är ganska ovanligt för mig. Självklart har man perioder när det gäller festande men nu har jag haft ett långt uppehåll för att vara mig. Jag vet inte om det beror på att jag inte vågar nu under behandlingen, jag vet ju inte riktigt hur det påverkar. Men mest handlar det om att jag inte har lust - det är inte så kul när man känner sig som en prickikorv! När huden blir fin, då jävlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0